• Guess 4G Uptown Wallet Phone Bag - Torba z przegrodą na smartfona (czarny)

Symbol: GUWBSQGBK
163.78
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 10.99
DPD do Punktu 10.99
DHL Pop 12
InPost Paczkomaty 24/7 * 14.39
Kurier Inpost 19.5
Kurier Pobranie 26
Kurier Europa 105
Dostępność Duża dostępność
EAN 3700740448328

Zapytaj o dostępność

Zostaw telefon
Torba należąca do światowego lidera branży odzieżowej, twórcy wyszukanych i eleganckich ubrań oraz akcesoriów. Guess wyróżniający się bezkompromisową jakością i integralnością z własnym wizerunkiem, przelał na akcesoria do urządzeń mobilnych wszystko to czym zachwyca w świecie szeroko rozumianej mody. W trosce o bezpieczeństwo oraz unikatowy wygląd urządzeń mobilnych, powstała piękna kolekcja, która zachwyca estetyką, wykonaniem i stylem.

Torba wyposażona w dwie większe przegrody oraz dodatkowe cztery mniejsze kieszonki na karty kredytowe i dokumenty, gotówkę i inne drobne akcesoria, które pozwalają wygodnie zorganizować dostępną przestrzeń. Produkt charakteryzuje się jednym z bardziej znanych motywów używanych przez Guess, które umiejscowiono na przyjemnej w dotyku fakturze saffiano. Zamykana ma magnetyczną napę. Odpinany, regulowany pasek na ramię zapewnia wygodę użytkowania.

Cechy produktu:
· Torba na smartfona (2 x przegroda, 4 x kieszeń na karty)
· Przyjemna faktura saffiano ozdobiona logo 4G
· Lśniące logo Guess
· Ochrona całego urządzenia
· Odpinany, regulowany pasek na ramię i obustronne zamki
· Rozmiar kieszeni na telefon maks. 8 x 14,5 cm
· Wymiary zewnętrzne: 17.5 x 11.5 cm
· Wymiary wewnętrzne: 16 x 10 cm


Gwarancja:
24
Wymiary:
Wymiary zewnętrzne: 17.5 x 11.5 cm, Wymiary wewnętrzne: 16 x 10 cm
Kolor bazowy:
Czarny
Materiał główny:
Skóra eco
Funkcjonalność:
Ochrona całego urządzenia
Kolor główny:
Czarny
Czas wysyłki:
1 dzień, 3 dni
GPSR:
CG Mobile France SAS, 39 Rue de Courcelles, 75008, Paris, France, customer@cg-mobile.com
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.