- Język
- Waluta: PLN
- Strefa klienta
- Koszyk (0)
-
Reklamacje i zwroty
1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
pisemnie na adres: Exigen Robert Brzozowski ul. Kościelna 1a/2, 05-500 Piaseczno;
w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@bestore4u.pl.
2. Zalecamy podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
3. Na reklamację ustosunkowujemy się niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli jesteś konsumentem wykonując uprawnienia z tytułu rękojmi żądasz wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożyłeś oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, decyzję otrzymasz maksymalnie w terminie 14 dni kalendarzowych, robimy jednak to wcześniej. Realny czas rozpatrywania reklamacji to 3 dni robocze od otrzymania informacji lub zwrotu produktu.
4. Jeśli wykonujesz uprawnienia z tytułu rękojmi, jesteś zobowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: Exigen Robert Brzozowski ul. Kościelna 1a/2, 05-500 Piaseczno. W przypadku gdy jesteś konsumentem zamówimy kuriera po odbiór przesyłki sami.
5. Zwrot produktu jest możliwy do 14 dni od dnia odbioru przedmiotu przez klienta pod warunkiem że.
nie jest to:
- towar, który ulega szybkiemu zepsuciu lub ma krótki termin przydatności do użycia
(np. artykuły spożywcze) - towar wyprodukowany wg specyfikacji konsumenta lub wyraźnie zindywidualizowanych
(np. meble na wymiar, garnitur szyty na miarę, biżuteria z wygrawerowaniem) - zapieczętowany towar, który nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub
ze względów higienicznych, których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. towary lecznicze,
chusteczki nawilżane, słuchawki douszne) - zapieczętowane nagrania dźwiękowe, nagrania wizualne, gry planszowe lub oprogramowanie komputerowe,
których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
(zwrot nr. zamówienia)
8. WAŻNE !!!! Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem i do paczkomatów