• Reklamacje i zwroty

1.          Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

pisemnie na adres: Exigen Robert Brzozowski ul. Kościelna 1a/2, 05-500 Piaseczno;

w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@bestore4u.pl.

2.          Zalecamy podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; 
(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

3.          Na reklamację ustosunkowujemy się niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli jesteś konsumentem wykonując uprawnienia z tytułu rękojmi żądasz wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożyłeś oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, decyzję otrzymasz maksymalnie w terminie 14 dni kalendarzowych, robimy jednak to wcześniej. Realny czas rozpatrywania reklamacji to 3 dni robocze od otrzymania informacji lub zwrotu produktu.

4.          Jeśli wykonujesz uprawnienia z tytułu rękojmi, jesteś zobowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: Exigen Robert Brzozowski ul. Kościelna 1a/2, 05-500 Piaseczno. W przypadku gdy jesteś konsumentem zamówimy kuriera po odbiór przesyłki sami. 

5.          Zwrot produktu jest możliwy do 14 dni od dnia odbioru przedmiotu przez klienta pod warunkiem że.
nie jest to:

  • towar, który ulega szybkiemu zepsuciu lub ma krótki termin przydatności do użycia
    (np. artykuły spożywcze)
  • towar wyprodukowany wg specyfikacji konsumenta lub wyraźnie zindywidualizowanych
    (np. meble na wymiar, garnitur szyty na miarę, biżuteria z wygrawerowaniem)
  • zapieczętowany towar, który nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub
    ze względów higienicznych, których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. towary lecznicze,
    chusteczki nawilżane, słuchawki douszne)
  • zapieczętowane nagrania dźwiękowe, nagrania wizualne, gry planszowe lub oprogramowanie komputerowe,
    których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
6.        Zwroty należy kierować na adres firmy: 
Exigen Robert Brzozowski
ul. Kościelna 1a/2
05-500 Piaseczno
(zwrot nr. zamówienia)

7.       Do zwrotu należy dołączyć wypełniony i podpisany formularz zwrotu
8.
       WAŻNE !!!! Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem i do paczkomatów