• MC-778 51507 Uchwyt do telewizora 26-55 cali czarny do 45kg max vesa 400x400

Symbol: CEN-51507
55.73
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 12
DHL Pop 12
DPD do Punktu 12.99
Kurier 15
Kurier Inpost 19.5
Kurier Pobranie 25.99
Kurier Europa 120
Dostępność Duża dostępność
EAN 5902211109006

Zapytaj o dostępność

Zostaw telefon

MC-778 51507 Uchwyt do telewizora 26-55 cali czarny do 45kg max vesa 400x400

Uniwersalny uchwyt ścienny służy do montażu telewizorów LCD, LED i plazmowych oraz monitorów różnych marek o wadze do 45kg i o wymiarach przekątnej ekranu od 26” do 55”. Podany rozmiar ekranu jest tylko propozycją. Na uchwyt można zamontować większy telewizor, gdy nie przekracza on maksymalnej wagi oraz mieści się w podanym standardzie VESA. Kompatybilny z telewizorami LED, LCD, PLAZMA: Sony, LG, Samsung, Philips, Sharp, Panasonic, Toshiba, Grundig, Pioneer, JVC, Benq, Sanyo, NEC, Hyundai, Hitachi. Uchwyt MC-778 posiada wbudowaną poziomicę aby montaż był tak łatwy jak nigdy. W zestawie komplet śrub do montażu uchwytu do ściany oraz telewizora do uchwytu.

Specyfikacja:

  • Solidna, metalowa konstrukcja, bardzo łatwy montaż
  • Wysoka jakość wykonania
  • Lakierowanie proszkowe
  • Wbudowana poziomica ułatwiająca montaż
  • W komplecie zestaw śrub montażowych do ściany oraz do przykręcenia telewizora oraz polska instrukcja montażu

Dane techniczne:

  • Przeznaczony dla TV 26" - 55" (lub większych jeśli ich waga nie przekracza 45kg, a standard VESA jest zgodny z uchwytem)
  • Maksymalne obciążenie: 45 kg
  • Możliwość regulacji stopnia nachylenia od +15° do -15°
  • Minimalny/Maksymalny rozstaw w poziomie: 75/400 mm
  • Minimalny/Maksymalny rozstaw w pionie: 75/400 mm
  • Kolor czarny

W zestawie:

  • Uchwyt do telewizora MC-778
  • Zestaw śrub montażowych do ściany oraz do przykręcenia telewizora
  • Oryginalne opakowanie
  • Instrukcja obsługi
Kolor główny:
Czarny
Czas wysyłki:
3 dni
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.