-
Guess Liquid Glitter Triangle Logo Case - Etui iPhone 14 (czarny)
Symbol:
GUHCP14SLFCTPK
132.87
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 10.99 |
Dostępność | Mało 6 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 3666339064648 |
Zapytaj o dostępność
Zostaw telefon |
Guess Liquid Glitter Triangle Logo Case to etui wykonane z wysokiej jakości elastycznego TPU. Dzięki temu zapewnia telefonowi najlepszą ochronę przed zadrapaniami, wstrząsami, kurzem i ewentualnymi upadkami. Etui wyróżnia się płynnymi, mieniącymi się w świetle drobinkami brokatu, które zmieniają swoje ułożenie pod wpływem zmiany kąta nachylenia. Klasyczne przezroczyste etui oprócz efektów wizualnych zostało ozdobione trójkątnym logo Guess.
Budowa zapewnia dostęp do wszystkich klawiszy funkcyjnych, gniazd i portów telefonu, nie ograniczając jego funkcjonalności.
Cechy produktu:
· Konstrukcja wykonana z TPU
· Substancja z mnóstwem pływającego brokatu
· Ochrona przed zarysowaniem urządzenia oraz uszkodzeniem klawiszy
· Dostęp do wszystkich klawiszy funkcyjnych, gniazd i portów telefonu
· Etui wyprodukowane na licencji Guess
· Kompatybilne z ładowarkami bezprzewodowymi
Budowa zapewnia dostęp do wszystkich klawiszy funkcyjnych, gniazd i portów telefonu, nie ograniczając jego funkcjonalności.
Cechy produktu:
· Konstrukcja wykonana z TPU
· Substancja z mnóstwem pływającego brokatu
· Ochrona przed zarysowaniem urządzenia oraz uszkodzeniem klawiszy
· Dostęp do wszystkich klawiszy funkcyjnych, gniazd i portów telefonu
· Etui wyprodukowane na licencji Guess
· Kompatybilne z ładowarkami bezprzewodowymi
Kompatybilność:
Apple iPhone 14
Gwarancja:
24
Kolor bazowy:
Czarny
Materiał główny:
TPU (termoplastyczny poliuretan)
Funkcjonalność:
Ochrona tyłu i boków
Długość [mm]:
151
Wysokość [mm]:
9
Szerokość [mm]:
75
Grubość [mm]:
2
Kolor główny:
Czarny
Czas wysyłki:
1 dzień, 3 dni
GPSR:
CG Mobile France SAS, 39 Rue de Courcelles, 75008, Paris, France, customer@cg-mobile.com
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.