-
Crong Armor Link - Kabel 60W USB-C na USB-C w oplocie 150cm (czarny)
Symbol:
CRG-AL15USCC-BLK
33.00
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | Duża dostępność 553 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 5907731987431 |
Zapytaj o dostępność
Zostaw telefon |
Szybki i wytrzymały przewód USB-C z serii Armor Link o długości 1,5 metra. Przewód obsługuje szybkie ładowanie do 60W, dzięki czemu można go używać do ładowania najnowszych smartfonów, a także laptopów z wykorzystaniem nowych ładowarek USB-C wyposażonych w technologię PD (Power Delivery).
Specjalna konstrukcja wtyczek ze stopu aluminium sprawia, że kable Armor Link firmy Crong oferują wysoką odporność na szarpanie i wyginanie. Elastyczny oplot z wytrzymałego nylonu daje się dodatkowo łatwo zwijać, co pozwala regulować długość przewodu przy pomocy firmowej spinki na rzep.
Cechy produktu:
· Interfejs: USB-C do USB-C
· Max. obsługiwana moc: 60W
· Kompatybilny z Power Delivery
· Wysoka odporność na szarpanie i wyginanie
· Elastyczny oplot z wytrzymałego nylonu
· Wtyczki wykonane ze stopu aluminium
· Firmowa spinka na rzep w zestawie
· Transfer danych: 480Mbps
· Długość: 150cm
Specjalna konstrukcja wtyczek ze stopu aluminium sprawia, że kable Armor Link firmy Crong oferują wysoką odporność na szarpanie i wyginanie. Elastyczny oplot z wytrzymałego nylonu daje się dodatkowo łatwo zwijać, co pozwala regulować długość przewodu przy pomocy firmowej spinki na rzep.
Cechy produktu:
· Interfejs: USB-C do USB-C
· Max. obsługiwana moc: 60W
· Kompatybilny z Power Delivery
· Wysoka odporność na szarpanie i wyginanie
· Elastyczny oplot z wytrzymałego nylonu
· Wtyczki wykonane ze stopu aluminium
· Firmowa spinka na rzep w zestawie
· Transfer danych: 480Mbps
· Długość: 150cm
Gwarancja:
24
Długość:
1,5 m
Kolor bazowy:
Czarny
Złącze:
USB-C
Kolor główny:
Czarny
Czas wysyłki:
1 dzień, 3 dni
GPSR:
CRONG Sp. z o.o. PL-63-460 Chotów 24 B, +48625940000, my@crong.com
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.